Prejsť na obsah stránky
Slovensky
  • O spoločnosti
    • Kto sme a kam smerujeme
    • Partneri
  • Čo ponúkame
    • Návrh, implementácia a správa IT infraštruktúry
    • Outsourcing
    • Servis výpočtovej techniky a aplikácií
  • Referencie
    • Finančné služby
    • Obchod a služby
    • Štátna a verejná správa
    • Priemysel
    • Doprava a logistika
  • Kontakt
  • Mapa

Kvalitatívne parametre outsourcingu

Schopnosť posúdiť plnenie cieľov outsourcingu primárne závisí od vh odného definovania kvalitatívnych parametrov poskytovanej služby. Kvalitatívnymi parametrami môžu byť iba veličiny, ktoré možno zmerať, vyčísliť a porovnať s požadovanými hodnotami. Ako príklad môžu poslúžiť parametre ako doba odozvy, doba opravy, maximálna doba výpadku a pod. V prípade, že prijaté kvalitatívne parametre nespĺňajú tieto vlastnosti, môžu nastať problémy s vyhodnotením, či dodávateľ plní svoje záväzky alebo nie.

„Nepríjemnou“ vlastnosťou outsourcingu je to, že je úspešný a efektívny vtedy, keď odberateľ nevie, že ho využíva. To znamená, že všetky potrebné informačné systémy bežia v požadovanej kvalite. Paradoxne vtedy začína na strane odberateľa vznikať otázka, či takúto službu vlastne potrebuje, a začína narastať tlak na jej prehodnotenie, prípadne zrušenie. Na preukázanie skutočnosti, že na tomto stave má zásluhu dodávateľ slúži odpočet činností – reporting.

 


Späť



2007-2023 © CQ servic e, spol. s r.o. | Sabinovska 10, 821 02 Bratislava 
 cqservice@cqservice.sk
Tvorba web stránok