Prejsť na obsah stránky
Slovensky
  • O spoločnosti
    • Kto sme a kam smerujeme
    • Partneri
  • Čo ponúkame
    • Návrh, implementácia a správa IT infraštruktúry
    • Outsourcing
    • Servis výpočtovej techniky a aplikácií
  • Referencie
    • Finančné služby
    • Obchod a služby
    • Štátna a verejná správa
    • Priemysel
    • Doprava a logistika
  • Kontakt
  • Mapa

Ako postupovať pri záručnom a pozáručnom servise

Pokiaľ ide o zariadenie IBM alebo Lenovo, je potrebné zistiť, či je zariadenie v záruke alebo nie, prípadne typ záruky, ktoré dané zariadenie má. To je možné urobiť na stránke http://support.lenovo.com/en_US/product-service/warranty-status/default.page.

Existujú dva typy záruk: on-site a carry-in. V prvom prípade (on-site) stačí, ak si zákazník telefonicky dohodne s technikom termín a miesto servisu, v druhom prípade je potrebné doniesť zariadenie do servisného strediska. Zariadenie je možné zaslať poštou alebo kuriérom, avšak náklady na dopravu si hradí zákazník sám.

Doba servisu závisí od druhu závady. Väčšinou sa darí servis zrealizovať do 2 – 5 pracovných dní.

V prípade záručného servisu neznáša zákazník žiadne náklady (okrem nákladov na dopravu v prípade carry-in záruky).

V prípadne pozáručného servisu alebo servisu, kedy na závadu nebola uznaná záruka (závada bola spôsobená samotným užívateľom – vyliata káva do klávesnice, fyzické poškodenie a pod.) hradí zákazník celý servisný zásah sám. Minimálny rozsah úkonov vykonaných v rámci servisu je diagnostika v cene 55,- Eur bez DPH. Po vykonaní diagnostiky bude zákazníkovi vypracovaná cenová ponuka za opravu (zvyčajne cena náhradného dielu + cena práce, kde cena servisnej hodiny je 55, – Euro bez DPH) a v prípade akceptovania cenovej ponuky bude analýza závady bezplatna. Podobne ako v prípade záručného servisu je možné vykonať servis on-site alebo carry-in. V prípade on-site si hradí zákazník aj dopravné náklady a pokiaľ by doprava trvala viac ako hodinu, tak aj 40,- Euro bez DPH za každú hodinu strávenú na ceste.

V prípade, že zákazník vlastní zariadenie IBM alebo Lenovo, ktoré je v záruke a nie je v zozname zariadení, na ktoré má spoločnosť CQ service, spol. s r.o. oprávnenie vykonávať záručný servis, je možné volať na tel. číslo 0800 606 040, kde mu budú poskytnuté ďalšie informácie ohľadne postupu pri reklamácii.

Pre nahlásenie žiadosti o servis alebo pre bližšie informácie kontaktujte spoločnosť CQ service, spol. s r. o.

Ďalšie užitočné linky:

Battery finder: http://www.lenovo.com/alldaycomputing

Ovládače na stiahnutie: http://support.lenovo.com/en_US/downloads/default.page

Zoznam náhradných dielov pre ThinkPad: http://support.lenovo.com/en_US/downloads/detail.page?DocID=PD010915

Zoznam náhradných dielov pre Value Line: http://support.lenovo.com/en_US/downloads/detail.page?DocID=PD013199

 


Späť



2007-2023 © CQ servic e, spol. s r.o. | Sabinovska 10, 821 02 Bratislava 
 cqservice@cqservice.sk
Tvorba web stránok